نکات مهم در خرید شیرآلات بهداشتی | شیرآلات | شیرآلات بهداشتی | بهترین شیرآلات | خرید شیرآلات بهداشتی

نکات مهم در خرید شیرآلات بهداشتی : در خرید شیرآلات بهداشتی به چند نکته باید توجه داشت که به ترتیب  عبارتند از:

جنس شیرآلات
روکش شیرآلات
انواع برندهای شیرآلات بهداشتی موجود در بازار

بهترین شیرآلات متناسب با دکوراسیون منزل شما 

شیرآلاتی بهداشتی را انتخاب کنید که با رنگ کلی دکوراسیون آشپزخانه و مثلا رنگ کابینت ها هماهنگ باشد. اگر بخواهید دکوراسیون را عوض کنید که برای انتخاب رنگ شیرآلات  دستتان بازتر نیز باشید. انواع آبکاری شیرآلات عبارتند از: کروم، نیکل، برنز و … . تمام این آبکاری ها مقاوم  می باشند و ظاهر زیبای خود را تا سال ها حفظ می کنند اما بعضی از آنها مقاوم تر  می باشند.

نکات مهم در خرید شیرآلات بهداشتی ، شیرآلات کروم

شیرآلات کروم از رایج ترین و محبوب ترین شیرآلات مورد استفاده هستند  و از مقاومت خوبی برخوردارند. آبکاری های نیکل معمولا تحت عناوین خش دار، استیل ضد زنگ و صدفی در بازار وجود دارند و کمتر براق می باشند . این ها هم مقاوم  می باشند اما ممکن  می باشد جای لکه آب و اثر انگشت بیشتر روی آنها خود را نشان بدهند به همین دلیل روی آنها لایه ای از لاک داده می شود تا باعث مقاومت آنها شود.

نکات مهم در خرید شیرآلات بهداشتی ، آبکاری برنز ، آبکاری های طلایی

آبکاری برنز تُن رنگی قهوه ای دارند که در این نوع آبکاری نیز برای افزایش مقاومت خوردگی از پوشش لاک استفاده  می کنند.
همچنین آبکاری های طلایی (به روش PVD)، سفید و مشکی نیز با بهره گیری از تکنولوژی الکترو استاتیک به بازار عرضه می شوند و برای دکوراسیون های مینیمال و خاص انتخابی ایده آل  می باشند.

نکات مهم در خرید شیرآلات بهداشتی ، شیرآلات تکی ، شیرآلات یک دست کامل

در بازار شیرآلات بهداشتی به صورت تکی یا یک دست کامل شامل شیرتوالت، شیر حمام، شیر روشویی، شیر سینک ظرفشویی فروخته می شوند.شیر سینک با عَلَمی ثابت و متحرک(یا شاوری) در بازار موجود می باشد.

 

شیرهای پیسوار از جنس برنجی و پلاستیکی در اندازه 2/1 و 8/3 در بازار  هستند.

برای انتخاب شیرآلات آشپزخانه و روشویی حتما به اندازه سوراخ های روی آنها و مطابقت آن با شیرآلات بهداشتی موجود در بازار برای خرید توجه بکنید.

 

نکات مهم در خرید شیرآلات بهداشتی ، شیرآلات خارجی

در خرید برندهای خارجی حتما به جنس مغزی شیرآلات بهداشتی که از برنج باشد و روکش آبکاری آن با توجه به فضای دکوراسیون خانه خود دقت بکنید.

 به ضمانت نامه و خدمات پس از فروش تولیدکنندگان توجه بکنید که البته برای برندهای خارجی نمایندگی و ضمانت و خدمات پس از فروش مطمئن وجود ندارد. به وجود داشتن قطعات یدکی و تعویضی شیرآلات بهداشتی در بازار توجه کنید.

درج کنیددیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 5 =

نیاز به راهنمایی دارید؟آنلاین هستم