شیرآلات بهداشتی وال هنگ |شیرآلات | شیرآلات بهداشتی

کوچک بودن فضای سرویس های بهداشتی امروزه به یک مشکل اساسی تبدیل شده است. استفاده از شیرآلات بهداشتی وال هنگ تا حد زیادی این مشکل را برطرف کرده است. علاوه بر این استفاده از این محصولات تاثیر بسیار زیادی در زیبایی محیط نیز دارد.

شیرآلات بهداشتی  وال هنگ

وال هنگ یا به صورت لاتین Wall Hung به معنی آویزان از دیوار است. می‌توان به صورت عمومی این عبارت و اصطلاح را به تمام تجهیزاتی، که به جای داشتن پایه، از دیوار آویزان می‌شوند اختصاص داد. اما در حالت کلی این عبارت را بیشتر هنگامی می‌شنوید که قصد خرید تجهیزات سرویس بهداشتی و شیرآلات را داشته باشید.

  قبل از اینکه به صحبت در مورد فوایای محصولات وال هنگ بپردازیم توصیه می کنیم اگر تصمیم به نصب هر یک از این تجهیزات گرفتید قبل از آن حتما با یک کارشناس خبره تاسیسات مشورت نمایید زیرا نصب این محصولات نیازمند رعایت برخی از اصول می باشد.

مزایای شیرآلات بهداشتی  وال هنگ

استفاده بیشتر از فضای سرویس بهداشتی

تجهیزات وال هنگ به دیوار متصل می شوند، پایه ندارند، لوله کشی آب سرد و گرم و یا لوله کشی فاضلاب رو کار ندارند، فلاش تانک ها و تجهیزات جانبی آنها در درون دیوار کار می شود، ابعاد و اندازه های مختلفی دارند و … که این موضوع باعث می شود تا از فضای موجود در سرویس بهداشتی نهایت استفاده بشود.

وقتی اقدام به نصب توالت فرنگی معمولی می کنید این توالت دارای پایه، فلاش تانک، شیر پرکن و شیلنگ حصیری می باشد که تماما فضایی را به همراه کاسه توالت به خود اختصاص داده اند.

ولی وقتی به جای آنها اقدام به نصب توالت فرنگی وال هنگ شود نه تنها پایه و فلاش تانک به درون دیوار انتقال داده می شود بلکه نمایی که شیر پرکن و شیلنگ در توالت ایجاد کرده اند هم حذف می شود. این مورد را باید به تمام انواع تجهیزات وال هنگ دیگر نیز تعمیم داد.

تصور کنید که با حذف دو فلاش تانک توالت ایرانی و خارجی، پایه روشویی، لوله کشی روکار آب گرم و سرد، اتصالات رو کار مربوط به نصب شیرآلات و … چقدر فضای داخلی توالت و یا سرویس بهداشتی بازتر می شود و از هر یک از این مناطق می توانید برای مقاصد دیگر استفاده کنید.

امکان نظافت راحت تر

وقتی اضافات در سرویس بهداشتی حذف شود در واقع شما اقدام به حذف نقاط کور درون سرویس بهداشتی کرده اید یعنی زیر پایه ها، پشت پایه ها، پشت فلاش تانک ها و … دیگر وجود ندارند و همین موضوع باعث می شوند که نظافت سرویس بهداشتی خیلی راحت تر و تمیزتر انجام گیرد.

ضمن اینکه تمیز کردن زیر لوله های روکار، پشت فلاش تانک ها , توالت فرنگی و پایه روشویی به مراتب کاری دشوارتر می باشد تا نظافت سایر نقاط سرویس بهداشتی. باید این نکته را هم افزود که برخی از تجهیزات وال هنگ مانند توالت فرنگی وال هنگ به دلیل ساختار بهبود یافته ای که دارند از شرایط بهداشتی بهتری نیز برخوردارند.

طراحی و ایجاد نمای بهتر در سرویس بهداشتی

در کل بر خلاف تجهیزات بهداشتی قبلی که حجم زیادی از فضا را اشغال می کردند در سرویس بهداشتی هایی که از تجهیزات وال هنگ استفاده می شود به دلیل اینکه این محصولات ابعاد و حجم کمتری دارند دست طراحان داخلی بسیار بازتر خواهد بود و می توانند به راحتی با در نظر گرقتن مدرن ترین طرح های حمام و سرویس بهداشتی باعث زیبایی هر چه بیشتر آن ها شوند.

تکنولوژی بالاتر و فن آوری بهتر در تولید شیرآلات بهداشتی وال هنگ

 توالت فرنگی های وال هنگ اتوماتیک نیز وجود دارند که کارایی های جالبی دارند. این تکنولوژی ها و فن آوری ها از نظر هزینه ای بسیار به مصرف کننده کمک خواهند کرد، دید بهتری در محیط ایجاد می کنند و در ضمن مقاومت و کارایی بیشتری هم دارند.

مصرف آب کمتر

هرچند همه تجهیزات بهداشتی وال هنگ این خصوصیت را ندارند اما بیشتر این شیرآلات بدون کاهش فشار آب حداقل حدود 30 درصد مصرف آب را کاهش می دهند و این یکی از اصلی ترین دلایل تولید شیرآلات بهداشتی وال هنگ می باشد.

کاهش مصرف آب توسط شیرآلات یکی از اصلی ترین اهداف تولید کننده ها می باشد.

قابلیت تنظیم ارتفاع

یکی از بهترین و بزرگترین مزیت های تجهیزات و شیرآلات بهداشتی وال هنگ این  می باشد که به شما و یا طراح این قابلیت را می دهند که در هر ارتفاعی اقدام به نصب این تجهیزات بکنید. هرچند توصیه می شود که از ابعاد استاندارد خارج نشوید ولی در صورت وجود محدودیت در برخی از سرویس های بهداشتی می توانید تا اندازه زیادی ارتفاع نصب این تجهیزات را  تغییر دهید.

کاهش سر و صدا در ساختمان

این موضوع بخصوص در فلاش تانک ها بسیار مشهود می باشد. در هنگام استفاده از  فلاش تانک های روکار صدای آن به راحتی وارد محیط خانه می شود در حالی که  فلاش تانک های توکار به دلیل نصب زیر دیوار صدای بسیار کمی دارند.

درج کنیددیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 2 =

نیاز به راهنمایی دارید؟آنلاین هستم