بهترین شیرآلات بهداشتی منزل | شیرآلات بهداشتی | شیرآلات | بهترین شیرآلات بهداشتی

بهترین شیرآلات بهداشتی منزل : همانطور که میدانید، در هر خانه ایرانی عمدتاً با ۴ دسته از شیرآلات در بخش های مختلف خانه اعم از آشپزخانه، سرویس روشویی و حمام و توالت سرو کار داریم و مطابق با هر کدام از این فضاها، انواع مختلفی از شیرالات بهداشتی تولید و عرضه  می شوند که کم و بیش با آنها آشنایی داریم اما در اینجا میخواهیم شما را با انواع مختلف شیرآلات و کارکرد آنها در هر فضا بیشتر آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

انتخاب بهترین شیرآلات بهداشتی منزل

انتخاب بهترین شیرالات بهداشتی آشپزخانه

آشپزخانه همانطور که از نام آن هم بر می آید، فضایی برای پخت و پز می باشد و به همین منظور مستقیماً با مواد غذایی و شست وشوی آنها در ارتباط  می باشد. بنابراین کارکرد اصلی شیر آشپزخانه کمک در شست و شو و در ضمن تامین راحتی کاربر در استفاده از فضا می باشد.

با توجه به این موضوع شیرآلات آشپزخانه بر اساس نیاز آشپز به شکل های مختلفی طراحی و تولید  می شود و حتی در شیوه های اتصال هم با هم تفاوت نیز دارند. بنابراین با ما همراه باشد تا با هوشمندی هر چه تمام تر بتوانید بهترین شیرالات بهداشتی را متناسب با آشپزخانه خود انتخاب کنید.

انتخاب بهترین شیرآلات بهداشتی منزل

شیرآلات بهداشتی روشویی

شیرآلات روشویی با توجه به کارکردشان معمولاً در حالت ایستاده تولید میشوند و قابلیت نصب روی انواع سینک ها را دارند اما آن چیزی که آنها را از هم متمایز میکند ارتفاع اشان  می باشد که بر حسب نوع سینک به کار رفته میتواند از نوع پایه ‌بلند و پایه کوتاه نیز باشد.

بنابراین آن چیزی که در زمان خرید باید مد نظر داشته باشید، آشنایی با نوع سینک به کار رفته و خروجی فاضلاب آن می باشد. پس با ما همراه باشید تا شما را با انواع سینک های روشویی و کارکرد آنها بیشتر آشنا کنیم تا بتوانید شیر روشویی متناسب با آنرا خریداری کنید.

انتخاب بهترین شیرآلات بهداشتی منزل

شیرالات بهداشتی حمام

شیر آلات حمام مهم ترین بخش هر حمام  می باشند که معمولاً در حالت متصل به دیوار (دیواری) تولید می گردند. مهم ترین چیزی که درباره شیر حمام وجود دارد نوع علم متصل به آنها می باشد که سبب تمایز آنها از یکدیگر می گردد. علم دوش قطعه ای شامل مجرای خروج آب می باشد که به شیر متصل می گردد و در انواع ثابت و متحرک (شلنگ دار) در بازار عرضه می گردد.

علم دوش ها در دو نوع تک کاره که فقط وظیفه انتقال آب از شیر را بر عهده دارد و نوع چند کاره که میتواند دارای سر دوش های مختلفی همچون باران ساز، ماساژور، ملودی، نورافشان و … باشد، در بازار وجود دارند.

انتخاب بهترین شیرآلات بهداشتی منزل

شیرالات بهداشتی سرویس بهداشتی

شیرهای سرویس نسبت به گذشته تفاوت چندانی نکرده اند. با توجه به ماهیت اینگونه شیرها که همیشه متصل به دیوار می باشند، انواع مختلفی به لحاظ شکل و ظاهر تولید و عرضه شده اند. مهم ترین تغییر در این شیرها نسبت به گذشته، عرضه شیرالات بهداشتی توکار می باشد. شیرهای توکار مستقیماً در دل دیوار کار گذاشته می شوند و به همین دلیل با نصب این شیرها دیگر خبری از لوله ها و بدنه شیر نیست و تنها علمک و دستگیره (اهرم) شیر قابل مشاهده  می باشد. پس اگر از ظاهر نامتناسب لوله ها و یا حتی فضای کوچک سرویس بهداشتی خود ناراحت هستید، استفاده از شیرآلات توکار به شما پیشنهاد می گردد.

درج کنیددیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 8 =

نیاز به راهنمایی دارید؟آنلاین هستم