بهترین شیرآلات بهداشتی مدرن ساختمان |  شیرآلات بهداشتی | شیرآلات | شیرآلات بهداشتی فیروزه

بهترین شیرآلات بهداشتی مدرن ساختمان ، شیرآلات برنج

بهترین شیرآلات بهداشتی مدرن ساختمان : شیرآلات ساختمانی از جنس برنج بهترین شیرآلات مناسب برای فضاهایی به سبک کلاسیک محسوب می شوند. برای جلوه ی بیشتر این نوع از شیرآلات در فضای داخلی حمام و سرویس بهداشتی تان بهتر  می باشد دیوار حمام تان را سفید در نظر بگیرید با الحاق کردن عناصر کلاسیک دیگر به این فضاها می توانید زیبایی آن را دو چندان بکنید.

شیرآلات بهداشتی

بهترین شیرآلات بهداشتی مدرن ساختمان: مس

شیرآلات ساختمانی مسی در کنار یک سنگ مرمر می تواند جلوه ی دو چندانی به زیبایی فضای سرویس بهداشتی شما نیز ببخشد، شیرآلات بهداشتی مسی به دلیل ظاهر قدیمی و خاصش می تواند جلوه ی دکوراسیون شما را بیش از بیش منحصر به فرد کند.

شیرآلات سرویس بهداشتی

بهترین شیرآلات بهداشتی مدرن ساختمان: رز گلد

این رنگ منحصر به فرد برای شیرآلات ساختمانی شما به سادگی می تواند سرویس بهداشتی مجللی برای به وجود آورد. به یاد داشته باشید اگر از این شیرآلات برای فضاهای بهداشتی خود استفاده می کنید پس بهتر  می باشد برای روشویی و یا کفپوش های خود از سنگ گرانیت و یا سنگ های آهکی استفاده  کنید تا ظاهر لوکس تری را برای شما به وجود آورد .

شیرآلات سرویس بهداشتی

بهترین شیرآلات بهداشتی مدرن ساختمان ، طلا صورتی رنگ

بعد از رزگلد، پینک گلد یا به اصلاح طلای صورتی رنگ می تواند زیبایی خاصی را در فضای دکوراسیون شما به وجود آورد. این رنگ نسبت به رز گلد ظاهر لوکس تری به فضای دکوراسیون شما می بخشد، توجه داشته باشید که استفاده از رنگ های خنثی برای پس زمینه فضای سرویس بهداشتی شما به درخشش این رنگ در فضای شما کمک به سزایی خواهد کرد.

شیرآلات ساختمانی

بهترین شیرآلات بهداشتی مدرن ساختمان ،  طلا آنتیک

شیرآلات بهداشتی به رنگ طلا آنتیک نسبت به رز گلد و یا پینک گلد ظاهر اصیل تری را به فضای سرویس بهداشتی شما  می دهد، چرا که از رز گلد نمونه ای مدرن از رنگ طلا برای فضاهای لوکس محسوب می شود، پس برای سرویس بهداشتی هایی به سبک آنتیک بهتر می باشد شیرآلات بهداشتی طلا آنتیک را استفاده نمایید.

انواع شیرالات ساختمانی

بهترین شیرآلات بهداشتی مدرن ساختمان : طلا مات

طلای مات بهترین گزینه برای دوستداران رنگ طلایی محسوب می شود که به سبب درخشش بیش از اندازه آن خود را از آن محروم کرده اند. برای دو چندان کردن زیبایی چنین شیرآلاتی بهتر می باشد از زمینه مشکی و سفید برای فضای سرویس بهداشتی خود استفاده کنید.

شیرالات مدرن ساختمانی

بهترین شیرآلات بهداشتی مدرن ساختمان: بتن

انتخاب شیرآلات بتی برای فضای سرویس بهداشتی و حمام ظاهر سردی به این فضا می بخشد، بنابراین اگر شما دوست دارید از زیبایی خاص بتن را در فضای داخلی حمام خود داشته باشید بهتر است با کمک چوب و نورپردازی و… به فضای خود گرما ببخشید و تعادل را در دکوراسیون سرویس بهداشتی خود به وجود آورید.

شیرآلات مدرن بهداشتی

بهترین شیرآلات بهداشتی مدرن ساختمان : چوب

شاید انتخاب چوب برای شیرآلات بهداشتی کمی غیر معمول به نظر برسد اما باید توجه داشته باشید که همین غیر متعارف بود این مدل از شیرآلات است که فضای سرویس بهداشتی شما را خاص می کند، شیرآلات ساختمانی چوبی با لایه ای ضد آب پوشانده شده و بهترین گزینه برای سرویس های بهداشتی مدرن محسوب می شود.

بهترین شیرآلات بهداشتی مدرن ساختمان : سیاه

شیرآلات سیاه یکی از زیباترین شیرآلات برای فضاهای بهداشتی محسوب می شود. ای شیرآلات ظاهر کلاسیک خاصی به فضای داخلی سرویس بهداشتی شما می بخشد. برای داشتن ظاهر بهتر در فضای سرویس بهداشتی تان بهتر  می باشد برای زمینه خود از ترکیب رنگ های سیاه و سفید استفاده نمایید.

بهترین شیرآلات بهداشتی مدرن ساختمان : فلزی

از پر طرفدارترین انواع شیرآلات ساختمانی نوع فلزی آن است که ظاهر ساده اما جذاب به فضای سرویس بهداشتی شما می بخشد، این مدل از شیرآلات را می توانید برای هر مدل دکوراسیونی از کلاسیک تا مدرن و مینیمال و… استفاده بکنید و مطمئن باشید که همیشه ایده آل  هستند.

اگر می خواهید آشپزخانه و یا حمام و سرویس بهداشتی کاملی در دکوراسیون منزل تان داشته باشید، از شیرآلات آن غافل نشوید.

درج کنیددیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − شش =

نیاز به راهنمایی دارید؟آنلاین هستم